کد خبر: ۱۱۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳
برخی رویدادهای( 22 اردیبهشت ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، سعید عالی‌پور با اعلام این خبر گفت: مأموران با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این انبار مقدار ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده کشف کردند.

وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالای احتکار شده را ۲۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اعلام حکم و مجازات به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و انبار مذکور توسط مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلمب شد.

جمع آوری ۴۵۴کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در دهلران

غلام رضا منصوری، سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت: در راستای ارتقای سلامت شهروندان، ۴۵۴ کیلوگرم موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان جمع آوری شده است.

 وی افزود: این مواد کشف شده فاسد و غیرقابل مصرف شامل موادغذایی، مواد لبنی و اقلام بهداشتی بودند.

هتل چهار ستاره ایلام ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

عبدالمالک شنبه زاده،  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: هتل چهار ستاره ایلام با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریالی، ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: هتل چهار ستاره با استانداردهای بین المللی در ایلام با حجم سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال و با ظرفیت اشتغالزایی ۲۰ نفر در حال ساخت است.

رشد سه برابری تامین مسکن مددجویان ایلام 

زهرا همتی، مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: صاحبخانه شدن مددجویان زیر پوشش بهزیستی در این استان در دولت تدبیر و امید سه برابر شده است.

 وی افزود: از سال ۹۲ تاکنون در مجموع 1 هزار و 716 واحد مسکونی تحویل مددجویان زیر پوشش این سازمان شده در حالی که این رقم در دولت قبل ۵۸۲ واحد بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان همچنین از تامین مسکن خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول و زنان سرپرست خانوار با مشارکت بنیاد برکت خبر داد و افزود: این در حالی است که این برنامه در دولت قبل وجود نداشته است.

انتهای پیام /970821

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار